Retourneren & Ruilen

Indien je een in onze webshop aangeschaft product wenst te ruilen of te retourneren dan zullen wij dit uiteraard zo soepel mogelijk laten verlopen. Maar dit kan niet zonder jouw hulp, het is van belang dat de juiste stappen op de juiste wijze worden doorlopen.   Stap 1.Stuur een email met de volgende gegevens naar info@hobo.nl: Je ordernummer;Het betreffende artikel en het aantal;De gewenste aktie: ruilen of retourneren, graag met opgaaf van reden Stap 2.Je ontvangt per email een bevestiging van je verzoek.   Stap 3.Je ontvangt tevens email instructies aangaande het retourzenden. Volg deze correct op voor een spoedige afhandeling. Niet correct (her-)verpakte goederen resulteren in een langere afhandelingsperiode. Retouradres: HOBO hifi ExpeditieFilipsweistraat 24181 CH Waardenburg Let op: Bij incomplete verpakkingen, verpakkingen waarop is geschreven of verpakkingen die met ducttape zijn dichtgeplakt zijn we genoodzaakt kosten in rekening te brengen. Gebruik bij het terugsturen enkel doorzichtige tape, gebruik een omdoos of doe grote verpakkingen in een vuilniszak en plak die vervolgens dicht. Zo gaat de verpakking niet kapot.   Stap 4.Wij gaan na controle van de verpakking en het product over tot omruiling van het artikel of storten het aankoopbedrag binnen 14 dagen retour. Indien het artikel van je keus niet voorradig is, zullen wij je informeren en nemen wij de bestelling in nota.  
In tegenstelling tot de meeste andere webwinkels heb je bij www.hobo.nl 60 dagen de tijd om je aankoop te ruilen en 14 dagen om te retourneren. Er zijn echter wel een aantal voorwaarden van toepassing: *Het product (en de verpakking) dient onbeschadigd en compleet met alle accessoires te zijn;*Je aankoop dient (indien redelijkerwijs mogelijk) in de originele verpakking te zitten;*Je mag een product slechts in die mate gebruiken die redelijkerwijs nodig is om te bepalen of je het product wenst te behouden;*Maatwerk (zoals op maat gemaakte luidsprekerkabels), artikelen die zich niet in ons standaard assortiment bevinden of naalden/ elementen die mechanische slijtage vertonen (uit de verpakking zijn gehaald/ ingebouwd zijn geweest) kunnen niet geruild of geretourneerd worden;*Vanuit hygiënisch oogpunt kunnen In Ear hoofdtelefoons niet geruild of geretourneerd worden tenzij deze in een ongeopende/ nog ingesealde/ verzegelde verpakking zitten;*Producten die door de consument zijn aangemeld bij derde partijen wegens promotionele- en/ of garantiedoeleinden staan op naam en kunnen niet geretourneerd worden;*Een product dat onder de omruilgarantie omgeruild wordt, moet door een gelijkwaardig product worden vervangen;*Eerder in rekening gebrachte of verrekende handling-, bezorg- of verzendkosten worden niet gecrediteerd.
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht via de e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen deze naar ieders tevredenheid op te lossen. Onze gegevens: HOBO hifi b.v. Achterweg 444181 AE Waardenburg,Nederland 0345-588068 (maandag t/m vrijdag 09:00-17:30)  info@hobo.nl Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte brengen. Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kan je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar HOBO hifi bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
Het kan voorkomen dat het door je in onze winkels of webshop aangeschafte product toch niet geheel aan jou verwachtingen voldoet. Geen zorgen, want HOBO hifi is er om je te ontzorgen! Wanneer je een mechanisch of technisch probleem ervaart met het bij HOBO hifi aangekochte product, neem gerust contact op met de winkel of onze klantenservice. Vaak zijn veel probleempjes telefonisch al op te lossen, maar wanneer dat niet het geval is zorgen we waar mogelijk voor een andere oplossing zodat je weer volop kunt genieten. Wilt je een product uit ons standaard assortiment retourneren? Ook geen probleem. Daar heeft je zelfs 14 dagen de tijd voor. Koopt je via onze webshop, geldt diezelfde periode. Bevalt een product uit ons standaard assortiment niet, dan kunt je dat product overeenkomstig met onze algemene voorwaarden gewoon retourneren naar de locatie waar je het product heeft aangeschaft.  Maar HOBO hifi biedt je ook extra zekerheid! Onze klanten kunnen namelijk kosteloos gebruikmaken van onze handige 60 dagen omruilgarantie. Zo weet je zeker dat je altijd een goed passend en optimaal presterend product koopt! En die zekerheid wil toch iedereen!

Wat zeggen andere over dit product:

Bezig met laden...
Bezig met laden...