Ik heb een klacht, wat nu?

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht via de e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen deze naar ieders tevredenheid op te lossen.


Onze gegevens:

HOBO hifi b.v.
Achterweg 44
4181 AE Waardenburg,Nederland

0345-588068 (maandag t/m vrijdag 09:00-17:30) 

info@hobo.nl

Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte brengen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kan je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar HOBO hifi bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).