Bezorgen & Afhalen
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Bestellingen worden uiteraard zo snel als mogelijk geleverd. Op een werkdag voor 16:30 uur bestelde artikelen die voorradig zijn ontvang je vaak al op...
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?
Mocht het voorkomen dat je je bestelling niet hebt ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, dan zoeken wij het gelijk voor je uit hoe ...
Kan ik mijn bestelling onder rembours laten bezorgen?
Het is helaas niet mogelijk om je bestelling onder rembours te laten bezorgen.
Wat is de status van mijn bestelling?
De status van je bestelling is eenvoudig te volgen via een aan je zending gekoppelde Track & Trace code. Is de aangegeven levertijd voorbij en heb...
Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?
Ja, dat is zeker mogelijk. In het bestelproces kun je in het afrekenmenu het vinkje wegklikken bij ‘Verzenden naar hetzelfde adres’. Vervolgens kun je...
Kan ik mijn bestelling ook ophalen in een van de winkels?
Ja dat is zeker mogelijk. Selecteer in de checkout de gewenste winkel en jouw bestelling ligt binnen enkele dagen klaar om op te halen.
Met wie bezorgen wij?
Wij verzenden standaard met PostNL Pakketservice. Dit heeft een aantal grote voordelen. PostNL werkt met Track & Trace, met een uniek nummer kun je...
Hoelang duurt het voordat er geleverd wordt?
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst via onze webshop, heb je de verwachte levertijd al gezien bij het product. Wordt daarvan afgeweken, dan stellen...