Garantie & Reparaties

Voor al onze producten geldt een wettelijke garantieperiode van 2 jaar.
Schrijf jezelf binnen 30 dagen na aankoop blijvend in op onze nieuwsbrief en wij belonen dat met minimaal vijf jaar garantie op je bestelling van vrijwel elk nieuw product. Nu, en in de toekomst!  Actievoorwaarden Minimaal 5 jaar garantie Op vrijwel elk apparaat of luidspreker dat je standaard bij HOBO hifi kan kopen verlenen we minimaal 5 jaar garantie bij blijvend lidmaatschap op onze nieuwsbrief Uitgesloten van 5 jaar HOBO hifi garantie zijn personal audio, televisies, reinigingsproducten, slijtage van naalden, bewegende delen of accu's, software/ apps, speciaal bestelde artikelen die niet tot ons standaard assortiment behoren, niet direct via HOBO hifi gekochte artikelen (bijvoorbeeld via Bol.com) of defecten door onjuist of professioneel gebruik Indien een fabrikant voor extra garantie registratie verlangt, is dat verplicht De 5 jaar garantie is persoonsgebonden en daarom niet overdraagbaar De actieperiode voor minimaal 5 jaar garantie is ingegaan vanaf 11-12-2017 De garantie gaat altijd in op de factuurdatum en geldt op vertoon van de originele factuur Minimaal 5 jaar garantie is niet van toepassing bij verlies of diefstal of val-, stoot-, vocht- of zandschade De minimaal 5 jaar garantie is niet toepasbaar met terugwerkende kracht De minimaal 5 jaar garantie geldt op basis van carry-in Druk-, typ-, en spelfouten voorbehouden
HOBO hifi betrekt zijn producten uitsluitend van de kanalen die door de fabrikant aangewezen zijn voor de Nederlandse markt. Alle producten vallen dus gewoon onder de garantieregelingen zoals deze door de fabrikanten bepaald zijn en ondersteund worden. In onze webshop staan bij producten de garantietermijnen aangegeven, dit zijn de garantie termijnen zoals de fabrikant ze hanteert. Deze garantietermijnen hebben betrekking op defecten die zich voordoen aan een product, het gaat hierbij om fabricagefouten en niet om defecten die ontstaan zijn door onjuist of overmatig/veelvuldig gebruik. Onze factuur met de omschrijving van de geleverde artikelen is je garantiebewijs. De op de factuur vermelde dagtekening geldt als ingangsdatum voor de garantietermijn. Op de garantie kan geen aanspraak gemaakt worden indien er sprake is van: *Normale slijtage door (veelvuldig) gebruik;*Defecten of slijtage als gevolg van nalatig onderhoud;*Als er veranderingen in of aan het artikel zijn aangebracht door derden;*Als de datum op de factuur is gewijzigd of onleesbaar is gemaakt;*Door gebreken die zijn ontstaan door niet met bestemming corresponderend of onoordeelkundig gebruik zoals het niet volgen van de bijbehorende gebruiksaanwijzingen;*Beschadiging door opzet of grove onachtzaamheid;*Bij van buiten komend onheil zoals blikseminslag en dergelijke;*Er sprake is van overbelasting;*Kosten van derden voor reparatie van een defect artikel worden niet vergoed;*Indirecte kosten veroorzaakt door het defecte artikel kunnen niet voor vergoeding in aanmerking komen;*De consument in gebreke blijft en niet tijdig aan haar verplichtingen voldoet, waaronder ook begrepen de betaling van het product.*HOBO hifi B.V. staat ervoor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. 
Wij doen er alles aan om producten met de beste kwaliteit aan te bieden. Toch kan er schade ontstaan voor of tijdens de bezorging. Mocht je een beschadigd product hebben ontvangen dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Het beste kun je een e-mail sturen met je ordernummer en een duidelijke foto van de beschadiging, dan kunnen we je snel van dienst zijn.
Je kunt via HOBO hifi de meeste merken hifi laten repareren. Wij doen enkel zaken met gecertificeerde reparatiediensten. Kom gewoon met het te repareren product naar één van onze winkels en we helpen je graag verder. Het is van tevoren nooit mogelijk om de exacte kosten te bepalen voor een reparatie. Vaak is er onderzoek nodig naar het defect of moeten er onderdelen gerepareerd/ gereviseerd of vervangen worden. Wij bieden je de volgende zekerheid: je ontvangt indien gewenst een prijsopgaaf wanneer de geschatte reparatiekosten het bedrag van 150 euro overschrijden. Mocht je ertoe besluiten om het apparaat niet te laten repareren, dan betaalt je slechts de onderzoeks- en handlingkosten van € 70,-. Kiest je ervoor om het defecte product te vervangen voor een nieuw bij HOBO hifi gekocht product, dan brengen wij de onderzoekskosten in mindering op het nieuwe, vergelijkbare product. Zo heb je zekerheid!
HOBO hifi bezit geen eigen reparatiedienst. Wij hebben bewust gekozen voor ervaren, kundige en vooral gecertificeerde partners voor het uitvoeren van reparaties. Zo garanderen we je perfecte service.

Wat zeggen andere over dit product:

Bezig met laden...
Bezig met laden...