Service & reparatie
Premium audio verdient premium service
Bij Penhold kiest u voor hoogwaardige producten die lang meegaan. We bieden uw klanten graag extra zekerheid met een verlengde garantie. Voorwaarden: de aankoop moet geregistreerd zijn en het product dient door Penhold te zijn geleverd (via een geautoriseerde dealer).
Gaat er onverhoopt iets mis, dan herstelt de technische dienst conform fabrieksspecificaties. We gebruiken originele onderdelen met dezelfde specificaties als bij levering, zodat prestaties, veiligheid en afwerking volledig behouden blijven.
Merk | Garantieperiode na productregistratie |
Anthem | 2 jaar + 1 jaar |
Fezz | 3 jaar + 1 jaar |
Lumin | 3 jaar + 1 jaar |
MartinLogan | 5 jaar + 1 jaar (CI & Outdoor), versterkergedeelte 2 jaar + 1 jaar |
Paradigm | 5 jaar + 1 jaar (CI & Outdoor), versterkergedeelte 2 jaar + 1 jaar |
Sbooster | 2 jaar + 1 jaar |
Thorens | 2 jaar + 1 jaar |
Rotel/ Michi | 2 jaar + 3 jaar |
NB: cd-loopwerken zijn uitgesloten van verlengde garantie
Reparatie aanmelden
Een reparatieverzoek voor een defect product indienen? Gebruik het online formulier. Voeg duidelijke informatie toe en zorg ervoor dat u de aankoopnota van uw klant digitaal bij de hand heeft. Ons serviceteam pakt het vlot op.
Wat helpt ons om snel te kunnen schakelen:
• Klant- en aankoopgegevens
• Producttype en serienummer
• Uitgebreide gedetailleerde klachtomschrijving