Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden

lees hier alles over de door ons gehanteerde voorwaarden.

  Verzendkosten

wordt ook uw zending gratis verzonden?

Levertijden

hier kunt u alles vinden over de levertijden.

  Afleveringen

hier leest u alles over de wijze waarop wij afleveren.

Betalingen

welke betaalmogelijkheden zijn er?

  Privacybeleid

alles over uw privacy.

Klachtenbehandeling

hier staat beschreven hoe we omgaan met eventuele klachten.

  Herroepingsrecht

lees hier alles over uw recht.

Garantie

informatie over de garantievoorwaarden en de termijn.

  Contact

hier leest u hoe u contact met ons op kan nemen.

Algemene voorwaarden

Wij hanteren de algemene voorwaarden van de thuiswinkelorganisatie. In deze voorwaarden staan o.a. onze garantiebepalingen, klachtenafhandeling en retourenbeleid.

Verzendkosten

Verzendkosten binnen Nederland

  • Verzending van uw bestelling is altijd gratis.

Verzendkosten voor België en Duitsland

  • Voor verzending van uw pakket brengen wij € 9,95 in rekening.

Overige landen op aanvraag; verzendkosten zijn afhankelijk van pakketgewicht.

Levertijd

Bestellingen worden uiteraard zo snel als mogelijk geleverd. Wij streven naar levering op de volgende werkdag. U ontvangt een e-mailbericht op het moment dat uw bestelling naar u wordt verzonden. Wij werken drie maal per dag de voorraadniveaus bij. het kan dus gebeuren dat een artikel anders dan aangegeven niet op voorraad is. Mocht een bestelling onverhoopt niet op voorraad zijn en wij niet binnen 1 week kunnen leveren, dan ontvangt u hierover een email.

Aflevering

Levering met Postnl

Wij verzenden standaard met PostNL Pakketservice. Dit heeft een aantal grote voordelen. PostNL werkt met Track & Trace, met een uniek nummer kunt u uw pakket volgen.

Betalingen

www.hobo.nl accepteert diverse betaalmethoden. Zo kunt u kiezen voor iDeal betaling, creditcard betaling of een bankoverschrijving. iDeal betalingen en creditcard betalingen worden direct verwerkt. Een bankoverschrijving duurt 2-3 werkdagen. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen hebben, wordt uw bestelling verzonden.

iDeal

iDeal geniet voorkeur. Met iDeal kunt u snel, vertrouwd, veilig en gemakkelijk u online aankopen afrekenen. U rekent af in uw eigen vertrouwde internet bankomgeving van uw eigen bank.

Creditcardbetaling

U kunt met mastercard en Visa bij www.hobo.nl betalen

Rembours, betalen bij de postbode

  • U dient contant en gepast te betalen bij de postbode.
  • Rembours bestellingen worden niet op zaterdag bezorgd.
  • Als u niet thuis bent kunt u het pakket afhalen op het postkantoor en u kunt daar met pin betalen.
  • Rembours is mogelijk tot 2000 Euro per zending (bij hogere bedragen wordt uw bestelling gesplitst)

Overschrijving

U kunt uw betaling onder vermelding van het ordernummer doen, ons rekeningnummer is:

NL19ABNA0581325389 t.n.v. HOBO hifi retail B.V. BIC: ABNANL2A.

Betalingen vanuit het buitenland

Buitenlandse klanten kunnen gebruik maken van de volgende betaalmogelijkheden: GIROPAY, SOFORT Banking en Mister Cash.

Privacybeleid

www.hobo.nl respecteert de privacy van alle gebruikers van de site en zorgt dat al uw gegevens vertrouwelijk worden behandeld. Wilt u meer informatie dan kunt u onze privacybeleid pagina raadplegen.

Klachtenbehandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:

HOBO hifi b.v.
Poppenbouwing 33
4191NZ Geldermalsen

 

0345-588068 (maandag t/m vrijdag 09:00-17:30)
info@hobo.nl
                                                         
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Herroepingsrecht

In tegenstelling tot de meeste andere webwinkels heeft u bij www.hobo.nl 30 dagen de tijd om uw aankoop te ruilen en 14 dagen om te retourneren. Er zijn echter wel een aantal voorwaardes van toepassing die u kunt vinden in de algemene voorwaarden.

Retourneren

Indien u een product wenst te ruilen of te retourneren dan zullen wij dit uiteraard zo soepel mogelijk laten verlopen. Maar dit kan niet zonder uw hulp, het is van belang dat de juiste stappen op de juiste wijze worden doorlopen.

Stap 1.

Stuur een email met de volgend gegevens naar info@hobo.nl:

  • Uw klantnummer;
  • Het betreffende factuurnummer;
  • Het aantal en het betreffende artikel;
  • De gewenste aktie: ruilen of retourneren;
  • Uw complete bankgegevens.

Stap 2.

U ontvangt per email een bevestiging van uw verzoek.

Stap 3.

U ontvangt per email instructies aangaande het retour zenden.

Stap 4.

U ontvangt van ons per email een ontvangst bevestiging.

Stap 5.

Wij gaan over tot omruiling van het artikel of storten uw aankoopbedrag binnen 14 dagen retour. Indien het artikel van uw keus niet voorradig is, zullen wij u informeren en nemen wij uw bestelling in nota.

Verzendkosten van de retourzending bij herroeping:

De verzendkosten van een retourzending bij gebruikmaking van uw herroepingsrecht zijn voor uw voor eigen rekening.

Beschadigd bij ontvangst:

Indien een artikel beschadigd en/of defect bij u wordt afgeleverd dient u ons binnen een redelijke termijn na ontvangst van uw bestelling hiervan op de hoogte te brengen. U ontvangt vervolgens informatie over de te volgen retourprocedure.

Garantie

HOBO hifi betrekt zijn producten uitsluitend van de kanalen die door de fabrikant aangewezen zijn voor de Nederlandse markt. Alle producten vallen dus gewoon onder de garantieregelingen zoals deze door de fabrikanten bepaald zijn.

In onze webshop staan bij alle producten de garantietermijnen aangegeven, dit zijn de garantie termijnen zoals de fabrikant ze hanteert. Deze garantie termijnen hebben betrekking op defecten die zich voordoen aan uw product, het gaat hierbij om fabricage fouten en niet om defecten die ontstaan zijn door onjuist of veelvuldig gebruik.

Onze factuur met de omschrijving van de geleverde artikelen is uw garantiebewijs. De op de factuur vermelde dagtekening geldt als ingangsdatum voor de garantietermijn.

Op de garantie kan geen aanspraak gemaakt worden indien er sprake is van:

  • Normale slijtage door (veelvuldig) gebruik;
  • Defecten of slijtage als gevolg van nalatig onderhoud;
  • Als er veranderingen in of aan het artikel zijn aangebracht door derden;
  • Als de datum op de factuur is gewijzigd of onleesbaar is gemaakt;
  • Door gebreken die zijn ontstaan door niet met bestemming corresponderend of onoordeelkundig gebruik zoals het niet volgen van de bijbehorende gebruiksaanwijzingen;
  • Beschadiging door opzet of grove onachtzaamheid;
  • Bij van buiten komend onheil zoals blikseminslag en dergelijke;
  • Er sprake is van overbelasting;
  • Kosten van derden voor reparatie van een defect artikel worden niet vergoed;
  • Indirecte kosten veroorzaakt door het defecte artikel kunnen niet voor vergoeding in aanmerking komen;
  • De consument in gebreke blijft en niet tijdig aan haar verplichtingen voldoet, waaronder ook begrepen de betaling van het product.

Deze aanvullende garantievoorwaarden gelden, onverminderd de wettelijke rechten van de consument.

Contact

Wilt u graag persoonlijk advies, bent u op zoek naar een specifiek product of wilt u een offerte voor grotere aantallen van een bepaald artikel dan verwijzen wij u graag door naar onze contact pagina.